Reklami kapat

KAYSERI ETEK ALTI PORNOLARI BEDVA

Etiketi

KAYSERI ETEK ALTI PORNOLARI BEDVA KAYSERI_ETEK_ALTI_PORNOLARI_BEDVA
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ağabeyim
NASIL ANLATACAĞIM BİLMİYORUM, MANYAK Bİ ŞEY YAPTIM. ABİMİN KÜÇÜK BİR DÜKKANI VAR ORADA ARADA İSTANBULA GİDEREK GETİRDİĞİ ELBİSELER SATIYOR. ASLINDA CO
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Otobüste Elime ayak yalama porno
Otobüste Elime Verdiler Bundan iki sene once ben 18 yasindayken tek basima ilk kez Istanbul`dan Ankara`ya gitmeye karar vermistim. Ablam artik
431
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Parktaki Piyango
Parktaki Piyango Önce kendimi tanıtayım. Ben 50 yaşında evli, saçları aklaşmaya başlamış, aktörlerden birine çok benzeyen biriyim. seks hayatım monot
114
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ilk Erkegim
İlk Erkeğim evet ben adımı vermeyeceğim 22 yaşındayım ve 12 yaşından beri biseksüelim anlıyacağınız sexi her açıdan tecrübe ediyorum.anlatacağım olay
143
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Hocam Ve Ben
Merhaba ben lise son sınıf öğrencisiyim okulda çok hoşlandığım bir öğretmen vardı yeni tayin olmuştu genç ve yakışıklı birisiydi onun derslerinde
294
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Manyaklık
Geçenlerdebir cafede oturuyoduk içeri ik kız girdi bana çok dikkatli baktılar ve bende arkdaşım hakanala onlara yaklaşmaya çaılştık ve arkdaş olduk 2
203
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Liseli Ve Körpeyi Amından
Slm ben emre edirneden yazıyorum geçen yıl okulda bi kız vardı adı sıla kızın bakire olmadıgını biliyodum ve ben hep bunu sikmek istiyodum bi gün ders
347
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Cavidanın Annesi
Cavidanı siktikten sonra akşam köyde kaldım.Yorgunluktan bitkin vaziyette yattım.Sabah kapının sesiyle uyandım.Benim köyde olduğumu kimse bilmiyordu.C
158
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
17 lik kız pornosu izliyordum
ismim tuna , 24 yaşında 182 boyunda 76 kilo kumralım.Genel anlamda olgun kadınları her genç erkek merak eder , bende senelerce bu merak içinde genç kı
424
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Arkadaşımın Annesine Tecavüz
|Arkadaşım erdem beni ve arkadaşlarımı evine çağırmıştı ben erdemin annesini sadece veli toplantısında görmüştüm çok seksi bir kalçası vardı o harika
283
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Komsumuz LeyLa
Komsumuz LeyLa seLam bu oLay yaklasık 3 gün önce basımdan gecti .. karsı komsumuz leyla yengenin kocasi özel bir şirkette calısıyordu ve iki üc a
140
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Buromda Ilk Defa
Büromda ilk defa ben 24 yasında esmer yakısıklı ve karizmatik bir insanım. büromu yeni açmıştım.sekretere ihtiyacım vardı. gazete ye ilan verdim.
183
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kankamla Birdaha
Kankamla bırdaha merhaba sayın okurlar ben erdal sıze basımdan gecen bı olayı anlatıcam ama sakın benı ayıplamayın cunku cok azmıstım.ben istanbulda
127
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ust Kat Komsu Kızı
Slm oncelık le bu anlattıklarım tamamen yasanmıs bı hatıra dır...bızım ust katta 18 yasında bır kız oturuyordu annesı ıle tuhafıye magazaları vardı bı
259
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Strapon Arayışı 1
Merhaba ben 26 yaşında, 1 85 boyunda 72 kilo ağırlığında kısa siyah saçlı, bayağı da yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Ben bir bisexüelim ama daha ö
79
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Alt Komşumuz
İşe gitmek için evden çıkmıştım saat 10:30 - 11:00 gibiydi bir önceki gece geç saate kadar çalıştığım için bu saatte işe gidiyordum. Tam apartmandan ç
209
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablamı Domalttım
selam herkeze hikayeme baslamadan önce adim hakan yasimda 18 bu olay basima yaklasik iki ay önce geldi benim 21 yasinda 1.78 boylarinda cok seksi bir
1369
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Annemin Süper Minisi
Annemin Süper Minisi Selam Arkadaşlar.. Benim anneme olan ilgim 12 yaşında başlamıştı daha yeni erkek olmayada adım atarken annemin giydiği kıyafet
3297
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Haftasonu Cumartesi
Haftasonu Cumartesi Evimizdeyiz Havada yağmur var. Nasılda yağıyor birazda soğuk dışarı çıkılıp gezilecek gibi değil. sabah kahvaltı ediyoruz beraber
159
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Olgun Cafeci
Olgun Cafeci Merhaba.Ben istanbuldan gökhan.23 yasinda 1.75 65 bugday tenli atletik yakisikli aktif biriyim. Geçenlerde 23.00 sularında internete
119
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online