Reklami kapat

doktor gizli çekim izle

Etiketi

doktor gizli çekim izle doktor_gizli_cekim_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Amimi Gotumu Bir Ettiler
Amımı Götümü Bir Ettiler Ben 19 yaşında kızıl saçlı güzel bir kızım. Sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben bu olay ile seksle tanı
215
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Sıra Bende
Merhaba ben Ali. 15 yıl önce bursaya teyzemin yanına 4-5 ya kalmak için babamla beraber gitik. Babam beni bursada bırakıp istambula dönünce bende teyz
310
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM
KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM slm arkadaşlar ben HOYRAT bu size 2 ci hikayem olacak... size komşum selini nasıl siktiğimi anlatmıştım.. Yine bir paza
180
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
KARIMI VE KOMSUMUZ ÖZLEMİ DAGITTIM
MERHABALAR BEN ALPEREN 27 YASINDAYIM BURDA YAZILAN HİKAYELER COK HOSUMA GİTTİ VE BENDE Bİ ANIMI EŞİMLE BERABER SİZE AKTARMAYA ÇALISCAZ NEYSE LAFI FAZL
631
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
YENGEMİ BEN DÜZDÜM
Merhaba arkadaşlar bu ilk hikayemde yengemi nasıl becerdiğimi anlatmak istiyorum sizlere ben 17 yaşında 1,77 boyunda 60 kilo ağılığında bir gencim bu
729
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Azgın
Azgınlık iyice başıma vurmuştu. Yarak diye deli oluyordum. Bir kurban bayramında anneannemlerde kaldık. Serkan ile yaş farkiımız az olduğundan kardeş
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bodrumda
Bodrumda mrb arkdaşlar ben 17 yaşında birkızım size hikayemi anlatıcağım fakat bu hikaye 3 yıl oluyo neyse ben uzatmıyım hikayeme geçiyim... ben bir
145
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Muhteşem Ikili
merhabalar ben erkan 24 yaşında oldukçada yakışıklı bir gencimbabam 20 yıldan beri bir malikanenin bahçivanlığını yapıyordu tabi ben 4yaşım
129
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Mini Etekli Bayan Oturdu
Merhabalar ben haluk. 18 yaşındayım ve şimdi size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatacağım... bir gün minibüste giderken yanıma mini etekli bir bay
486
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Azgın Yengem parlakgayporno
Azgın Yengem ve Ablası Eda selam ben 19 yaşındayım ve başımdan geçen olay daha iki gün önce idi.abim güvenlik görevlisi oldugu için bir gün evd
260
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Tuvalette başladık
Gecen yaz Kusadasında nette sohbet ederken biriyle tanıştım,aradan yarım saat gecmeden buluşmaya karar verdik,oldukca hızlı olmuştu yani. Zaten azmış
250
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Istemek 2
Evli Çiftler -------------------------------------------------------------------------------- istemek 2 evet sizlere istemek 1 den kaldığım yer
238
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Guzel Evim
Güzel evim Manisa’da yasayan 30 yasindaki kiz kardesim eniste beyle kavga edip bize gelince monoton giden hayatimiza bir parça hareket gelmisti
184
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Piç Metin
Ben namı değer "Piç Metin". Ondokuz yaşındayım. Babam benimle başedemeyince "ne halin var sa gör" deyip serbest bıraktı ama yine de beni parasız bırak
96
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Karşı Koyamadım
Eşim annesinin rahatsızlığı nedeniyle bir haftadır yanımızda yoktu. Ben evde 24 yaşındaki stajyer doktor kızımla birlikte kalıyordum. Nöbetçi olduğu
499
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Cadirda Sinanla
Çadırda Sinanla Ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim,,,Boy 178,,,Kilo 65,,,esmer yakışıklı sayılan bir gencim:),,,Hobilerim arasında doğa sporları
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Annesi Ve Ben Grup Yaptık
Annesi ve Ben Grup Yaptık Slm arkadaşlar ben bir süreliğine mersine çalışmak için gitmek durumunda kaldım ve mecburen kalacak yer sorunumuzu hallet
325
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Amcamın Kızını Inlettim
Ben adımı vermek istemiyorum.ben 1,70boylarında kumral yakışıklı biriyim.bir kere amcamların evine gittik.orda kalıcaktım.bizimkiler ve amcamlar köye
365
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Gunlerden Bir Gun
Günlerden Bir Gün Tekrardan merhaba. Gönderdiğim hikayem yayınlanınca gerçekten çok sevindim. Bu kadarını beklemiyordum doğrusu ve hikayemi sitenizde
361
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Komsudan Patrona
Komşudan patrona merhaba bendeniz istanbuldan ece. direk konuya gelelim. işyerinde internete yeni bağlandığımız günlerden biriydi. merak işte bende ş
118
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online