Reklami kapat

eve gelen tamirciyle sikiş porno izle

Etiketi

eve gelen tamirciyle sikiş porno izle eve_gelen_tamirciyle_sikis_porno_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Chatte Tanıştık
Herkese merhaba Bu anlatacağım hikaye baştan sona gerçektir,en ufak hayal gücü yada fantezi yer almamaktadır.Şimdi arkanıza yaslanın ve okuyun. Başımd
90
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Gülşahın Vucudu
Slm millet ben 17 yaşında bir delikanlıyım 8. sınıfta bi kız wardı gülşah diye ben we bi kankim bi gün bu kızı en arka sırada dersde sııkıştırdık ben
200
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kara Delik
Kara Delik Nisan`ın ilk günüydü benimde canım çok sıkılıyordu. Büromun kapısı birden aralandı. İçeriye iki tane pazarlamacı bayan girdi biri sarışın
113
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
DAŞŞAKLARIMA AMCIGIN SUYU AKTI
|mrb ben corumdan kaportacı campeell.henuz 18 yasımdayım.sex ve yolda gordugum iri götlere dayanamam.orta parmak hesabı soyle bır uzatırım gelırse elı
122
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kopegim Ve Ben 3
Köpeğim ve ben - 3 Merhabalar, epeydir sizden uzak kaldım, ve ancak bugün yazma fırsatı buldum. Geçen hafta sonu annemler şehir dışına gitmişlerdi. B
308
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Teyzemle
| selam hikaye severler bende su an basimdan gecen bir olayimi anlatacagim o zamanlar cok kucuktum daha yeni yeni seksin kadinin ne oldugunu anlamay
191
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ercan Turhan Sami Ve Digerleri
Ercan, Turhan, Sami ve diğerleri Ben Filiz. Size bundan 5-6 yıl önce başımdan geçen bir dizi olayı anlatacağım. Bir sevgilim vardı. O güne kadark
115
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Arabada Becerildim
Arabada Becerildim... Merhaba arkadaşlar..Ben Ankaradan Burak bilmem bu kaçıncı hikayem; ben 25 yaşında 72 kilo 178 boyunda düzgün giyinen ve kendini
619
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Aylinin Ilki
Aylin`in İlki Aylin daha 16 yaşında ama fizik olarak oldukça gelişmiş bir kızdı.Akrabamız olmasına rağmen onunla ilgili düşüncelerimin oluşmasına eng
297
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
FANTAZİ
|seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum
65
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ayaklarını Yaladım
Başı ağrıyordu. Kendisini iyi hissetmediği zamanlar inanılmaz huysuz ve kaprisli oluyordu. Ali bu durumlarda kız arkadaşıyla kavga etmemek için onun t
158
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Musterim Karisini Teklif Etti 2
Musterim karisini teklif etti 2 Tekrar merhabalar Ben holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuy
141
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Patronum Götümden
Anlatmaya ilk baştan başlayacağım. Patronum yakışıklı oldukçada sempatik biri ama evli. Ben ise 1,70 boyunda sarışın ve oldukça sexi bir bayanım. Patr
2632
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yarim Kaldi
Yarım Kaldı Ben 16 yaşında ankara`dan bi gencim... Ayak fetişisti olduğumu 10yaşında farkettim. Size geçen sene başımdan geçen bi olayı anlatmak isti
102
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Köpeğimle Oynamaya Başladım
Daha önce bir kez her nasıl olduysa bir erkeğin olmuştum.Hoşuma gitmedi desem aslında yalan söylemiş olurum.Ama aradan epey zaman geçince inanır mısın
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Dul Evsahibim
Dul Evsahibim slm ben cenk ben üniversite de okurken yurtta ders calısamadığım için tek basıma bir apartman dairesinde öğrenci evi tutmuştum.zaten üs
139
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İnternet Cafede Oldu
merhaba ismim zafer hikaye degil gercek olayı paylasmak istedim sizlerle chat yapmak için sürekli, aynı cafeye gidiyordum istanbul aksarayda gene
133
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Türbanlı Sevgilim
selam hikaye severler. ben hakan. bundan iki yıl önce bir chat kanalınatakılırken bir bayanla sohbet etmeye başladık. tanışma faslı derken eskişehirde
235
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablamla Oniki Gece
Ablamla Oniki Gece ablamın evinde gerçekleşen bu olaylar tamamen gerçektir amını siktiğim ne güzel bir hatundur olay benim tatilde yazlığa gelmemle b
255
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ameleyle
Ben İzmirli 30 yaşında 1.80 boyunda karizmatik ve gizli bir gayim.Herzaman takıldığım internet kafeye gidiyordum.Yaklaşık 3-4 aydır aynı kafeye gidiyo
110
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online