Reklami kapat

gözel götlü travesti porno izle

Etiketi

gözel götlü travesti porno izle gozel_gotlu_travesti_porno_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sevdadan Sonra YENGEMBiR
Sevda`dan sonra YENGEM..BİR Merhaba.....Ben 53 yaşlarında Ankaralı birisiyim...20 yaşlarında iken başımdan geçen..AhZevce da kaç tane sevda varsa he
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
ASiSTAN ODASI
ASİSTAN ODASI SLM Arkadaşlar ben samsun 19 mayıs üniversitesinde okuyan 23 yaşında biyoloji böümünde okuyan bir ögrenciyim.Size başımdan geçen gerçek
139
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Seyahat Denetleyicisi
Özel bir seyahat acentesinde denetleyici olarak görev yapıyorum.Otobüs seferlerinin kontrol edilmesi,yolcuların seyahat esnasında ki rahatlığı benden
171
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
KOCAMI ALDATIsIM 4
KOCAMI ALDATIŞIM 4 evet yine ben umarım sizleri sıkmamışımdır yaşadıklarımın hepsi gerçektir neyse akşam kocam geldi ve sabah ist döneceiğimizi işler
238
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablamla
Ablamla......! selam arkadaşlar ve büyükler...size dün basımdan geçen olayı anlatayım saat 3 sıraları evde herkes var sadece annemle diğer ablam yok.
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Teyzemlerin Kolesi 4
Teyzemlerin kölesi 4 teyzem,teyzemin kızı ve komşusu duygu yenge ve kızı ben ve kardeşim suna yla istedikleri gibi oynuyorlardı duygu abla ve kızı ta
140
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İlk Erkegim Ali
|Ben 26 yaşında bi-seksüel bir gencim. İsmim Hakan. Boyum 1,75, kilom 72. Kumralım. Erkeklere karşı ilgimin başlaması lise yıllarıma kadar uzanır ama
110
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Apo Ve Ben Aslıyı2.....(MUTLAKA OKUYUN)
|merhaba biz apo veumut size daha önce hikayemizi anlatmıştık ama bu sefer iş çığrından çıktı günlerden bi gün benim ev dolu olduğundan aponun eve git
104
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Cilgin Hoca
Çılgın hoca Ben bir ögrenciyim. Herkezin oldugu gibi benimde ögretmenlerim var. Ama bir ögretmenim var dı ki. Işte onu anlatıcam. Olayların baş
303
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ofisimde Kırmızı Külot Buldum
O sabah 8 de ofisime geldiğimde masamın altında küçücük bir kırmızı bayan külotu buldum. elime aldığımda bunun reklam ajansı büromda grafiker olarak ç
270
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Abim Ve Ben
BEN 18 YAŞIDAN GENÇ BİR BAYANIM... SUYU DOLAYISIYLA BANYO YAPMAYI COK SEVERİM.BİR GÜN EVDE KİMSE YOKEN BANYO YAPIYORDUM BANYODAN CIKTIM.BAKTIM BORNOZU
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yengem Ve Annem
Slm lar siteniz süper diyorum ve hikayeme geçiyorum ben 23 yasşında ve pek yakışıklı deilim.Her kadına sex objesi olarak bakarım. Günlerden birgün a
796
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
FAKÜLTE TUVALETİ
merhaba,ben 20 yasındayım ve bugüne kadar yasadıgım en güzel hikayemi sizlerle paylaşmak istedim.bizim fakültede(hangisi oldunu söylemek istemiyorum)
292
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
KARIMI ARKADAsIMA VERDiM
KARIMI ARKADAŞIMA VERDİM Slm arkadaşlar size anlatacağim olay bundan 2sene önce gerçekleşti ve hala devam etmekte. Karimla çok güzel bir sex hayatimi
1064
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ben arkadaşımın ablasını sikecektim AMA 2
sizlere daha önceki hikayemi anlatmıştım bu da onun devamıdır arkadaşımın annesini ve ablasını sürekli sikmeye baslamıştık ablasını okadar siktik ki g
3402
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Gerdegimi Yasadigim An
Gerdeğimi Yaşadığım An 26 yaşında bir erkeğim. İzmirde çalışıyorum. Ama bazen bir erkeği de canım çektiği oluyor. Eşcinsellere karşı değilim, onları
182
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Komşu Kızı Tuğba
ben 18 yAşında bir gencim size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum bundan3 ay önce ben evde oturmuş annemin yoklugundan yararlanıp 31 çekiyorumdum tam b
213
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
DAYIOĞLUNUN KARISI
 slm sayın okurlar  sizlere bende gercek hikayemi anlatmak istedim ,ismim salmanben 30 yaşında oldukca sex düşkünü biriyim bundan 10 yıl önc
403
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Dayımın Karısını Ve Kızlarını Siktim
Herkeze selam ben istanbuldan gokhan size başımdan geçen olayı anlatıcam olay 30/08/2006 da başımdan geçti ogün dayımlara gittim dayımın 2 kızı 2 oğlu
622
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ufaklık
|selam millet umarım hepiniz iyisinizdir.bundan yaklaşık dört ay önceydi.amcamın kızı bize gelmişti bir hafta kalacaktı.geldiğinin ikinci günü onunla
151
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online