Reklami kapat

kızı zorla sikiyor kizi__zorla_sikiyor
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ne Sikisti Ama
Ne sikisti ama slm biz dadasgangiz. almanyada yasiyoruz. bir cumartesi aksamiydi. arkadaslarala hep berarber bizim sehirdeki bi partye gitmisdik. b
104
Yaz Kampı
O kadar harikadırki okul disiplininden uzak, aynı yaştan insanlarla beraber.Günün ilk ışıkları ile denize jump & gün boyunca her türlü çılgınlığa imka
Ankarada Otelde
Ankara`da otelde İstanbul`dan Ankara`ya geldim, 5 yıldızlı otele yerleştim. O gün içindeki işlerimi hallettikten sonra akşam otele döndüm. otelin bar
192
MUHTEsEM GECELER 3
MUHTEŞEM GECELER (3) Merhaba arkadaşlar ben yusufcan yine çok güzel bi anımı paylaşmak istiyuorum sizlerle şimdi anlatacaklarım tam 3saat önce yaşand
308
Arkadaşımın Annesi Nesrin Hanım
Mersine iş için gitmiştim. Üniversiteden arkadaşım Murat Mersine geldiğimde kendilerinde kalabileceğimi söylemişti. Mersine indikten sonra Muradı arad
224
Harika Bir Gün
Evlenip ayrıldığımdan dolayı yanliz yaşamaktaydım. Yaşım 42 ve ithalat ve ihracatla uğraşmaktaydım yani zamanı kendim ayarlayan biri. Bir gün arkadaşı
Müşterim Karısını Teklif Etti
Ben holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim
Yengem Kendii Istedi
Slm benn suan 18 yasındayım.bundan 1 ay önce yazlıktaydık.tabiiki yengemlerinde baska ewlerii vardıı ama bize yakındı.annemin babamın ist gitmesi lazı
784
Ufak Yiyenimin Aminin Zarini Patlattim
Ufak Yıyenımın Amının Zarını Patlattım Bır gun gunlerden salı ve bızım oranın pazarıydı.Bızde ozamon yıyenımgıle gıtmıstık annemler bız pazara gıdıyo
235
BiZiMKiSi BiR YURT HiKAYESi
BİZİMKİSİ BİR YURT HİKAYESİ Sizlere daha önce kumsalda başımdan geçen olayı anlatmış ve arkadaşımla aynı şehri yazdığı söylemiştim. Sınav sonuçları a
471
Harika Bir Donus
Harika Bir Dönüş Sizlere bir süre önce gönderdiğim anımdan sonra bir daha anı göndermeyi düşünmüyordum. Fakat geçenlerde seraplarla ankara’da y
Selam
Selam Ben gaye sizlere yaşamış olduğum ve hala yaşadığım bir anımı anlatacağım. bundan 3 yıl önce bizim apartmana yeni kiracılar geldi ve yeni komşu
111
Cinci Hoca Tecavüzü
|2 yıllık evli,çocuksuz,ev hanımıyım.Eşimle güzel giden cinsel hayatımız var.Tek eksiğimiz çocuk idi. her türlü denemeleri yapamamıza ve bir kaç dokto
370
Eşimin Masum Zevkleri 1
Eşimin Masum Zevkleri 1 Yazanlar: Suzan ve Murat Tan Hafta sonu yeni taşınacağımız boş evi boyamak üzere hazırlık yaptık. Karım bu işten pek hoş
227
Gizli Davet
GİZLİ DAVET  üst kat komşumuz o gece balkondan anneme seslenip o gece kocasının gelemeyeceğini bu gece yanlız olduğunu ve canın sıkıldığını söyl
483
Partide Buyuk Sex
Partide Büyük Sex Mrb Ben Gökhan 19 yaşında 1.83 boyunda 73 kg siyah saçlı birisiyim.Elazığlıyım.Olay olalı yaklaşık 1 hafta kadar oldu.Amcamın oğlu
Ilk Adımlar 4
Beş dakika içinde giyinip hazırlanmıştım. Satranç takımını, babamla annemin tavla oynadığı sehpaya yerleştirdim ve heyecanla beklemeye başladım. Nihat
130
Trene Binmezdim
Merhabalar ben burç istanbuldan yazıyorum.izmire gidicektim trenle yolculuk yapmayı hiç sevmem gideceğim her yere ya otobüs yada uçakla giderim.neyse
130
SEXİ ABLAMI SİKİŞİM
 Ablam ve BenBen o sıralar 19 ablam ise 30 yaşında idi. Ablamlara gitmiştim izmire bir hafta kalacaktım. Ablam 5 yıllık evli bir kadındı. Genç kı
1303
Oysa Patronumda Istiyordu
Oysa Patronumda İstiyordu Selam bu sitenin güzel dostları. Adım Ayhan,32 yaşında, mutlu bir evliliği olan biriyim. Ama haksız yere işten atılmamla hu
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :