Reklami kapat

koca amcıksıkıs

Etiketi

koca amcıksıkıs koca_amciksikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annem, Teyzem, Oğlu Ve Ben
Annem, Teyzem, Oğlu ve Ben Her hafta sonu şehrin gürültüsünden uzaklaşıp kafamızı dinlemek için şehrin 20 km. uzağında yeşillikler içindeki bağ evi
2560
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
kızlık bozma porno
Hikayeme başlamadan önce ismimi vermek istemememin nedenini hikayenin sonunda anlıyacaksınız.İzin verirseniz hikayeme başlamak istiyorum. Ben 18 ya
1027
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Güzel Ingilizceci
Meraba bn izmirliyim hemen hikayemi anlatıcam bn turizim işletmeciliği yapıyom plaj filan işte bir gün sezon bitmişti bn plaj da dolaşırken bir araba
118
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
dalmaçyalı köpek kadını sikiyor
merhaba ben istanbulda oturuyorum.hemen karşımızda dayımlar oturuyor ben 29 yaşındayım. oldum olası dayımın karısına hastsyım.38 yaşında ama körpecik
542
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Alt Komşunun Kızı
Ben 16 yasında bir erkegim alt komsumuzun kızını düsün meden çekmiyordum o memelerini ellemeyi çok istiyordum aradan bir iki hafta geçtikten sonra bi
276
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Karım beni Cezalandırdı Gözümün önünde Masörle sevişti
Ben Okan, size anlatacağım şeylerin başıma gelmesinde en büyük neden karıma duyduğum hayranlıktır belki de karım gerçekten çok bakımlı ve alımlı biri
1368
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Seve Seve
|bir gün yolda gidoyordum kızın birininden çok hoşlandım ve onu takip etmeye başladım evine kadargittim kızın adı hatice idi haticeyle tanıştık birsür
102
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Zavallı Sıdıka
Şimdi anlatacağım olay komşumuz Sıddıkanın köyde yaşadıkları yıllarda başından geçmiş. Sıddıka 6 yıldır bizim komşumuz 26 yaşında beyaz tenli minyon t
108
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
3 Abazaya Bi Kız
Ben 17 yaşında çekici ve sikici bi erkeğim. adım cenk. hemen hikayeme geçmek istiyorum. o yaz sınıf arkadaşlarımı yazlığımıza davet etmiştim. arkadaşl
220
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
HAYATIMIN İLKLERİ
|Selam herkeze. İsmim Umut, 40 yaşında ama sekse hiçbir zaman hayır demeyen birisiyim. Burada anlatılan hikayeler benim haz kaynağım. Ama pek çoğunun
87
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
3. Kol İçimde Patladı
3. Kol İçimde Patladı merhaba her insanın gizli bir dünyası vardır benimde herkesten sakladığım bir dünyamı sizlerle paylaşmak ve rahatlamak istiyo
263
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Azgın Erkeğim
Ben 21 yşındayım ve çook otuzbir çekiyorum hayata en sevdigim sex yapmak ama dayanam komşumuzun bir kızı vardı ve akşam işten saat10da gelirdive o ben
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Acar Siktiğm Kız
Ben kutahyadan hıkayemı yazıyorum. ben 20 yasıda bir genc erkegım bundan 5 sene once cıktıgım kız olan kübra ile 2 sene cıktık ve ben dayanamayıp patl
172
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Halamin Kizi Uyurken
Halamın Kızı Uyurken Halamın kızının adı meltemdi ve cok guzeldi. Onlara gıttıgımde hep ona bakarak cekıyordum. O gün onlarda kalmaya karar verdim am
3716
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kız Kardeşimi Zorla
Selam ben ankarada yazıyorum benim bir kız kardeşim var 19 yaşında ama muhteşem birisi neyse bu olay 1 ay önce oldu evde kimse yoktu ben ve kardeşi
2491
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
ÜVEY OĞLUM 2
|ertesi gün evden erkenden çıktım.kendimi hemen seks malzemeleri satan bi dükkana girdim.Bankaya uğradım hesaplarıma baktım.kocam olacak köpek beni te
383
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Karım Ve Ben
Selam arkadaşlar yaşadıgım gercek bir hikaye ben turan karım neslin 23 ve 29 yaşlarında mutlu bir çiftiz ikide cocugumuzvar tüm sek hayatı
170
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Köle Arıyorum
Benim bir kölem var. bana tam itaat ediyor. ne istersem yapıyor ve benim mutlu olmam için de her şeyi yapıyor. ayaklarımı yalıyor. istediğim şekilde c
252
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Beni Fena Bozdular
Merhaba ben 18 yaşın da bir bayanım bu olay başımdan 1hafta önce geçti:komşumuzun oğlu mehmet vardı.bizim evde onunla beraber muhabbet ediyorduk evde
497
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Sinemada
Sinemada Merhabalar ben murat. Ankarada üniversite de okurken arada bir porno film oynatan sinemalara takılırdım. Yine azdığım bir gün okul çıkışı si
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online