Reklami kapat

koca yarraklı zencinin sikişi

Etiketi

koca yarraklı zencinin sikişi koca_yarrakli_zencinin_sikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kaynımın Karısı Elif
merhaba arkadaslar ismim serdar konyalıyım ben size anlatacagım bu olayyaklasık 1 ay önce gecti basımdan ben evliyim esimin erkek kardesi benim kaynı
745
gay sikişmek isteyen aradısın
merhaba arkadaşlar ben sinan istanbul bagcılardan gay sikiş istiyorum hayatımda hiç yarak tatmadım sadece merak etigim için bu hikayeyi gönderiyorum
942
Kızlığı Elden Gitti
|Ben aykut 19 yaşinda arkadaşlarımın yakışıklı bulduğu bir gencim sizlere 1 yıl önce başimdan geçen bir olayı anlatıcam o sene ben lise 2 öğrencisiyd
119
Halamın Kızlığı
Ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim ve halmda 26 yaşlarında koca götlü kaca memeli sarışın evlenmemiş bir kızdı halam ünüversite okuduğu için ayrı evd
427
Annesine Fordculuk Yaptık
Kasabanın çarşısından dönerken otobüs durağında karşılaştık arkadaşım ve güzel annesiyle Beraber bindik otobüse ama araba çok kalabalıktı. Doğal bir g
1002
Chat Güzeli
merhaba ben ilkin azerbeycandan sitenizi devamlI okuyom benim bashImdan gecen olay bir gece chatda sohbet ediyordum bir bayan bana selam gonderdi sonr
Donemedi
Dönemedi Yeni actığım ofisimde çelıştırmak için bir bayan eleman aramaya başladım gelen giden derken birisini işe aldık benim için fiziği felen öneml
193
Çıldırtan Zevk
25 yaşarında sex hoşlanan sıkımın kalktıgı cılgının bırıyım neyse komsum melos 33 yaşlarında evlı 2 cocuklu olmasına ragmaen sarısın goguslerı avuclar
326
Otobusteki Zevk
Otobüsteki zevk merhabalar ben zeynep 20 yaşındayım. sizlerle otobüste başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. geçen hafta otobüse bindim ve ev
345
Otelde..!
Herkeze merhaba,Adım Murat, 27 yaşındayım ve İstanbuldanım. Yazın işlerden çok bunalmış, tatile gitmek istiyordum. Ancak arkadaşlarımdan kimse yoktu b
184
Ne Oldu Anlamadım 2
Merhaba daha önceki hikayemde size arkadaşımın beni becerişini banyoya kadar olan kısmıyla anlatmıştım şimdi sırada banyo kısmı var. Banyoya önce ben
116
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altı
337
Gecenin Sessizligini Bozan Arzular
Gecenin Sessizligini Bozan Arzular Görür görmez anlamıştım onda bir şeytan tüyünün var olduğunu...İş arkadaşım olan Serkan`ın karısıydı.Rahat tavır
158
Karim Izin Verdi
Karım İzin Verdi Eşim evden çıkarken, "uslu uslu oturun tamam mı?" demiş ve gülmüştü bana ve benle birlike evde bıraktığı kız kardeşini. Ben de, "çok
230
mukemmel Liseli
Merhabalar ben mert denizliden neyse dıketk hıkyeme gecıyım ben unıv okudugum ıcın okula uzak oldugum ıcın ulasımımı otobusle yapıyordum..abı lıselıle
673
Ağzima Ver...
Selam ben onur, 24 yaşindayim. Hemen hikayeme geçiyorum. Neredeyse 1 yil oldu, netten adaşim olan benim yaşlarimda biriyle uzun uzun konuştum, sanal d
163
Komşumun Kapalı Karısı Ve Taze Kızı
| selam deniz ben kendimben habsedeyim 30 yaş fak mez çalışan biriyim antalyada ikamet ediyorum yakışıklı ve sakın biriyim. Oturduğum binada bir k
275
Sıpa Hiç Kımıldamıyordu
35 yaşına kadar evlenmedim iki defa nişanlandım evlenmeden ayrılmak zorunda kaldık maddi durumumda oldukça iyi sayılır. Son nişanlımdan ayrıldıktan so
902
TeK Başına Kamp
Istanbul’un gürültüsünden ve kirli havasından uzaklaşmak amacıyla gecen sene tek başıma kamp yapmak için Trakya tarafına gittim. Yolda yiyecek ve içec
305
HALE Abla Seni Çok Özledim
Meraba sizlere 17 yaşındayken yaşadığım bi olayı anlatıcam.karşı daireye yeni komşular taşınmışlardı kısa sürede annemlerin komşu grubu bu yeni gelen
168
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :