Reklami kapat

öz annesini zorla siken çocuk hikayesi

Etiketi

öz annesini zorla siken çocuk hikayesi oz_annesini_zorla_siken_cocuk_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Tadı Damağımda Hala
TADI DAMAĞIMDA HALA  ben 19 yaşında 1.87 boyunda bir delikanlıyım yeşil gözkü esmer biriyim.günlerden cuma aylardan haziran okukdan yeni mezun o
158
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Anneme Merdivende Yardım Ettim
Ben İzmir’de oturmaktayım. Anlatacağım olay bundan 2 sene önce oldu. O zamanlar 17 yaşındaydım ve küçük sayılabilecek evimizde ben, 11 yaşındaki kız k
2430
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kapalı Kızı Siktim Cok Azgındı
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kapalı bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye
352
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ilk Iliskinin Tadi 1
Ilk ilişkinin tadı 1 selam bu siteyi yeni gördüm ve cok beyendim.benimde basımdan gecen bir olayı anlatmak sizlerle paylaşmak istedim.ben 1.80 boyund
202
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Amcamın Genç Karısı
Amcamın Genç Karısı 55 yaşlarında falan bir amcam var kendisi işçi emeklisi eşi uzun süreli bir hastalık döneminden sonra öldü amcam da bir süre ya
240
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablamı Bana Becerttiler
Ben 18 yaşındayım istanbulda yaşıyorum. 25 Yaşında ve bekar bir ablam var. Bundan 5 ay kadar önce dayımın Kadıköy`deki evine ablamla beraber gitmişt
1677
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
ben hakan
slm ben hakan sizlere komşu kızıyla yaşadığım birşeyi anlatayım 19 yaşında komşu kızı bir gün hava sıcaktı havuzda yüzüyordum çıktım içeri girdim sidi
228
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablam Yüzüma Oturdu
|ben 21 yasında üniv öğrencisiyim ama daha küçük yaslardan itibaren ablama hasta oluyordum.olağanüstü kalçaları o güzel götü beni inanılmaz tahrik edi
228
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Hala Doymadım
|Merhaba adım arzu ankaralıyım anlatacağım hikaye bundan iki yıl önce ankara da yaşandı. Çalıştığım şirkete yeni bir teknik servis elemanı alınmıştı
130
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Belkısın Koca Götü
|bigün ben ve emin beden dersinden tüyüp soyunma odasına girdik belkıs içerde tekti. Belkıs ne var dedi. Emin hemen yere yatırıp ağzını kapattı.Eşof
128
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Barda
|slm başımdangeçen ilk deneyimlerimden birisini anlatmak istiyorum o kadar aklımda kalmışki o anı yaşamak için herşeyimi verirdim ben barda çalışan ya
125
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bu Kadarda Olmaz
Bu Kadarda Olmaz selam ben izmirden şahin.hemen konuya girelim.benim çıktıgım bir kız var ama ben sırf cinsel tecrübelerimi geliştirmek için birlikte
153
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ayşe Teyze Harikasın
Selam Sex Hikaye Okurları Ben Hakan 27 Yaşındayım Boluda Yaşıyorum.. Eski komşumuz aynı zamanda aile dostumuz olan ayşe teyze çok seksi kapalı ve çok
404
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ne Biçim Parçaydı O
Ben 18 yaşındayım ismim mehmet bundan iki sene önce amcamın kızı elif le carşıya gezmeye cıktık abisi gibi beni sewerdi mehmet abi sizin ewe gidelim d
239
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Beceriksiz
Beceriksiz Hiç unutmam orta 3 teydım. Daha erkeklerın bırbırıne senı bır kere sıkeyımmı dedıgı donemde yanı! Kısacası abazalık donemı ama ben hep san
344
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Citir Teyze Kizi
Çıtır Teyze Kızı... Merhaba bu siteyi bikaç gün öce keşfettim.25 yaşındayım Urfada yaşıyorum ve yıllardan beri teyzem kızına hastayım.Bu hikayem tama
477
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Konserde Tanışma
Slm herkeze ben ist erdinc yaş 25 oldukca yakışıklıym bulgaristan göcmeniym konserde tanıştım bi kızla kapalıydı gece tel konuştuk sex yaptık 2 gün so
100
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İddia Uğruna
ben bi şirkette müdürüm. ve çok hoşlandığım bir elemanım var. bir gün çok işimiz vardı ve gece mesaiye kalmak zorundaydık. tabi o elemanımıda mesaiye
187
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Beni niye çağırmadınız?
Selam...ben lise son sınıfta okuyan 18 yaşında genç bir kızım. Bizim okul kız lisesi olduğu için hiç erkek arkadaşım yok. Fakat erkek arkadaşları olan
537
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Annemle Sonuna Kadar I
Annemle Sonuna Kadar.. - I Uzun zaman olmustu.. kimseyle birlikte olmamıştm.. Hava yagmurlu ve soguktu. ev buyuk oldugu ıcın tv odasında oturuyorduk
1632
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online