Reklami kapat

seks erotık

Etiketi

seks erotık seks_erotik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Babaannem
Evet anlatacağım olay hikaye değil gerçek ben 25 yaşında 180 boylarında maddi olarak rahat bir alinenin 2 çocuğundan biriyim aile bağlarımız kuvvetlid
238
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bakkal Ismail
Bakkal İsmail Eşim artık ikinci bir yarak için çıldırıyordu.Her sikişmemizden sonra bana orçun lütfen beni yine birilerine siktir diyordu.Bir alıştım
163
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Gosterdi Ama Vemedi
Gösterdi ama vemedi GÖSTERDİ AMA VERMEDİ... Slm hrkese bizler malatyadan cem ve tolga sizlere geçen yaz yaşamız olduğumuz hikayeyi anlatm
437
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ortağımın Karısı
Ankarali bir isadamiyim bundan 6 ay once ortagimdan ayrildim. Ortagimvergileri yatirmamis ve isyeri benim uzerime oldugundan hepsi bana kaldi. Icimdeh
219
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Köpeği Siktik
Bir gün arkadaşım Mehmet ve fuatla beraber biranede içmiştik dışarıda komşu biranenin köpeği kaniş cinsi cini geziyordu ben zaten abazaydım tam ben de
731
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Sevgili Yarragim Ve Fuatinki
Sevgili Yarrağım ve Fuat`ınki Sadece ikimizin olduğu asansördeki yakışıklının bana bakışlarındaki erotizmin yarattığı o tuhaf heyecanı bende ona aynı
178
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Köpeğimle 2
Geçen hafta sonu Sandra bize geldi. Annemler yoklardı. 3 saatliğine dışarı çıkmışlardı. Köpeğim Tedy her zaman olduğu gibi Sandranın ayakkabılarını ya
281
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kaan Ve Köpeği
Merhaba adım Kaan Aydın da yaşıyorum evim şehrin biraz kıyısında müstakil bir ev internette sex sitelerini izlemeyi ve sexi sohbete bayılırım. Dışarda
182
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Gülcan Abla
Ben 19 yaşında ankarada yaşayan bir gencim. Anlatacağım hikaye geçtiğimiz kış başımdan geçti.karşımızda gülcan adında cillop gibi bir manita otururuyo
200
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Alçının Şansı
Birgün iki katlı bir evin alçı işini almıştık.Birinci katı birip ikinci katı başlamıştık ev sahibi yeğeninni temizliğe getirmişti.Yeğeni 1,73 boyunda
155
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
BAKİREYDİ ARKADAN VERDİ
Merhaba arkadaslar. 2 hafta once sıze netten tanısıp beraber oldugum bıkızı anlatmıstım. Bi hikayem daha var. aslında dah cok var. Hepsi gercek. Evet
334
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Mujganin Otobusteki Mutsuzlugu
Müjganın Otobüsteki Mutsuzluğu Selam herkese. Burdaki fantaziler beni acayip sulandırıyor. Şu an saat gecenin 2 si ve funda uyumaya gitti az önce. Be
224
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
ABİM BANA YETER.
selam ben dilber 34 yaşında 168 boyunda 73 kilo civarında dul bir kadınım 12 yıl önce evlendim on yıllık evliliğimden kocamın kusurundan dolayı çocuğu
6604
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Zarımı Patlattı Hayvan
Merhaba ben zeynep ankarada özel bi kolejde okuyorm ve sizlere lise 1de 2 sene önce başımdan geçen bi anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar sever
424
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
DOTMAM
 Selam millet,                     Bu siteyi yeni
288
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kadın Olmak
|ben ttavestiliği gizli yaşayan biriyim aslında içimde gizli bir kadın varda diyebilirim. bu ta lise yıllarına kadar uzanıyor. o zamanlar annem evde y
116
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
-YAkısıklı Izmirli Jigolo Hakan
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım
156
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Handenin Kölesiyim
Selam ben ant.dan bir ayak fetişistiyim.Ayak sevdam 2 sene önceden başladı.Size yaşadığım bir olayı anlatacağım.bu olay 3 ay önce başımdan geçti. Apar
79
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Aiel Kurdu
Ben Burak,35 yaşımdayım,size yaşanmış bir olay anlatmak istiyorum. Tanıdığım günden beri,sevişme hayalini kurduğum,mankenlere taş çıkartacak kadar güz
400
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Asker Dönüşü Yengemle
Merhaba arkadaşlar bu anlatacağım olay tamamen gerçektir... Benim Adim Selim Ankara da yaşıyorum 25 yaşındayım ve galericiyim.. 25 senedir ankarada ya
474
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online