Reklami kapat

türk kızı sekreter jale ofiste

Etiketi

türk kızı sekreter jale ofiste turk_kizi_sekreter_jale_ofiste
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ablam Bunu Hiiç Ummuyordu
|slm ben mahmut19 yaşındayım geçenlerde ablamı banyo yaparken yakaladım yani eve geldiğimde o banyodaydı daha önce de onu düşünüp 31 çekerdim hemen ak
227
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
O Hikaye Yi Tanidim
Merhabalar ben Ö.... "Karim duysa öldürür" hikayesini tesadüfen okuyunca deliye döndüm ve hala cok sinirleniyorum onu yazan pislige. Söyleyecegim su k
290
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ah Yasemin Ah
Selam Ben 20 Yaşında Urfa`da Oturan Bir Gencim.Üniversite Sınavlarınahazırlanırken Ablamın Arkdaşından bir kitap Almaya gittim.evleri bizim eveyakındı
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Eski Komşumuzun Ayakları
Merhaba ben direk hikayeye gircem.bizim sağ alt çaprazımızda inci adında balık etli hafif tombul ve harika ayaklı bir bayan vardı.bir gün annemler has
190
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Okul Kömürlügünde Komşu Kızı
Slm millet ben efekan 26 yaşındayım lise yıllarında başımdan geçen banagöre muhteşem bi hikayemi anlatmak istiyorum gebze lisesi 2,sınıfta okuyorum o
275
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
18lik Kizin Sikilmemis Ami
18lik kızın Sikilmemiş Amı bu hikayeyi urfadan yazıyorum ben lise 3 te 18 yaşında yakışıklı bi
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Baldızın Götü porno oku
Baldızın Götü Harikaydı İstanbuldan senelik izinle memleketime gitmiştim.Orada birkaç gün kaldıktan sonra bacanağımı(haliyle müthiş baldızımı)
565
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
deryayı her gece msn showda boşaltıyordum
Bundan birkaç ay önce Derya ile msn de tanıştım önceleri uzun uzun sohbetler ediyorduk zaman zaman konu sex e gelse de derya beni geçiştiriyordu birgü
159
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Beni Sikin Dayanamıyorum
Herkese selamlar anlatacagım olay tamamen gerçektir. Ben Burcu 25 yaşında esmer mavi gözlü 1.71 boyunda 56 kiloda üniversite mezunu bir kızım kapalı g
738
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablamin Ayaklari
Ablamın Ayakları Selamlar ben aşırı derecede ayak fetişiyim. O güzel ablamın ayaklarına bayılıyodum. Ablam bir sirkette calısıyo ve eve yorgun geliyo
207
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Anneciğim
Vizelerin başlamak üzere olduğu sıcak bir yaz günüydü. Izmir’de okuduğum üniversiteden eve kendimi zor attım. üniversiteli kızlar yine acayip gi
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kızımla Evlendim
Selam ismim Ali. 48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başla
278
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Arkadaşımın ateşli eşi
Merhabalar herkese; benim ismim ozan arkadaşımın ismi ela ( takma isimlerimiz ) Arkadaşımın eşiyle aramız çok iyiydi nette sık sık yazışırdık eşi vard
1428
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Gay Sex - 2
selam izmirliyim 20 yasındayım bu yazdıgım ikinci hikayem daha önce sizlere arkadasım cemle yasadıklarımı anlatmıstım yine size cemle yasadıgımız zevk
147
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ah Komsu Vah Komsu
Merhaba değerli hikayeciler ben nicksiz 17 yasındayım.bundan yaklasık olarak 2 hafta once basimdan gecen gercek bir tecavuz olayini anlatacagim. t
242
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yaşgünüm
Arkadaşlar bu ikinci hikayem Şimdi kendimi tarif edeyim sana 180 cm boyum var 80 kg civarındayım. Çok böyle kaslı kaslı vücudum yok ama bedenim beni y
90
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yurtta Bir Hafta
Yurtta Bir Hafta Size başımdan geçen bir olayı anlatacagım. aslında başımdan geçen bir çok olayı analatacagım. Okulun soğuk yatakaneside ısınmaya çal
134
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
EMZiKLi FATOs-1
EMZİKLİ FATOŞ Teyzemin benimle yaşıt bir kız vardı.İsmi Fatoş.Birgün teyzemler şehir dışına çıktılar ve evde ikimiz vardık sadece.Onunla bir bahise g
202
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Elda Frankoyla Sex Odasi
Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahs
352
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
BEYAZ TEN
merhaba bende bi anımı paylaşmayı istedim sizlerle... ilk olarak kendimi tanıtayım ismim erdem 21 yasındayım 175 boylu 60 kilo esmer birisiyim ishte..
111
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online