Reklami kapat

türk şahin kanın pornosu

Etiketi

türk şahin kanın pornosu turk_sahin_kanin_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hayatın Tadı 1
Bu yaz başımdan geçen korkunç fakat çok ama çok zevkli anılarım oldu ve hala devam ediyor. yaz tatilinde annem ve babam çalıştıkları için yazlıkta abi
144
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Fahişe Yengem
Herkese selam yangem 37 yaşlarında balık etli koca götlü bir kadındır. bir gün eğlence olsun diye bütün ailecek pikniğe gittik. piktik alanı çok kalab
832
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
KOMŞULARIMIZI BECERDİM
Merhaba arkadaslar ben ızmırden am delısı bır gencım sıze 2 hafta once basımagelen bır olayı anlatmak ıstıyorum aslında olayı yaratan benım bızım eve
200
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kiz Kiza
Ben 22 yasında genç ve güzel sayılan bir bayanım ve son zamanlarda erkekler yerine bayanların vücutları dikkatimi çekmeye başlamıştır. Bundan bir ay ö
139
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Canım Kardesım
|benım kardesım 11 yasındaydı bense 17 koyede falan kalırdık bazen bır gun akrabamız seher dıye bır kzıın sevgılısı ıle opustugunu soledı kardeısm o k
247
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
arabada sevgilimle
Slm değerli sex hikaye okurları biz uşakdan 24 ve 23 yaşlarında 3, 5 senelik evli çiftiz. Benim adım ramazan eşimin adıda elif. Ben askerden geldikden
185
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
ÇOK DARDI
ben 24 yaşında yakışıklı denıle bilecek biriyim öğretmenlik yapmaktayım anlatacaklarım size sıradan gelebilir ama benim için ilk olduğundan anlatmak i
232
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yengem Beni Seçti
Herkese merhaba.. Bundan 1.5 ay önce 2 haftalığına memlekete gittim. Köyde kalacak yerim olmadığı için halamlarda kalacaktım. Köy ortamını tahmin eder
494
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kuzenimi Bastım
selam millet iyi otspirler,neyse ben 19 yasındayım.benim kamasula20cm ve kalın.gecen sene teyzemlere gidecektim.köye yani.köyde teyzemlerdenbaska kala
423
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Karımın Tangaları
|merhaba adım kaan.ben ve karım duygu 6 yıllık evliyiz.önceleri her şey yolunda gidiyor ve karımla hemen hergün sikişiyorduk.karımın o tatlı amına,koc
164
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
bazldızım ve eşmın arkadaşı 2
BIRINCI HIKAYEMDE BALDIZIM VE SIBELLE YAŞADIKLARIMI ANLATMIŞTIM SIBEL DOGUM YAPTIKTAN SONRA OGLUM OLDU SIBELDEN BU ARADA SIBELE GITTIK EŞİMLE EŞİM BEB
722
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ansızın Gelen Misafir
Merhaba ben 17 yaşında İzmirde oturan yakışıklı ve atletik vucutlu bir gencim...bu Anlatacağım hikaye bir yıl Önce yaz aylarımda geçti.Ben lise 3 e ye
249
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İşyerindeki Evli Bayanı Düzüşüm
Selam sexhikaye okurları ben 26 yaşında boludan tolga yaşamış oldugum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim.. Çalıştığım iş yerinde evli bir bayan iş b
454
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Alev
Slm ben 17 yaşındayım cok azmıştım ama sikecek kimse yoktu bizim sınıfta bi kız vardı adı alev cok güzeldi ama kimse ona ulaşamıyordu bizim grup onu
159
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ehliyetsiz Çırak
Ben 23 yasinda 1,75 boyunda vanda ikamet eden biriyim bu anlatacagim hikayem bir ay önce basimdan gecti. Ben hafta sonlari taksi soförlügü yapan arkad
344
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bekaretim Bir Köpeğin
ben erkeklerle ile arası pek iyi olmayan bir kadınım aslında çokgüzel bir vücudum var ve hiç bir erkek karşı koyamaz fakat yüz olarak o kadargüzel ola
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Konya
slm arkadaşlar ben nın x ilçesin den kaan gizli bir gayım oyüzden ilişkilerimin gizlilik için de olmasına çok özen gösterir karşımdakikişinin de ay
523
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ciplak Cankurtaran Maymun
Çıplak Cankurtaran Maymun Geçen sene temmuz ayının ortalarında akşam çalıştığım bardan çıktık arkadaşlarla. Bir hayli alkollüydük ve saçma sapan gazl
357
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Sürtük Ablam
Ablam 29 yaşında balık etli sarı saçlı kara gözlü süper bir hatundur. Onu oldum olasıya sikmek istemişimdir. Ablam 2 senelik evli ve azgın bir hatundu
204
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Beni Sikti
Beni Sikti merhaba ben 18 yasında bir delikanlıyım ve benim bir kız arkadaşım vardı adıda pınar.bir gün bizim eve gelecekti benimle beraber oturmak i
161
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online