Reklami kapat

türkçe yeni sikişler

Etiketi

türkçe yeni sikişler turkce_yeni_sikisler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Otostop
Otostop Ben serkan birgece taksimdeki bir barda birkac arkadas eglendıkten sonra gece evlerimize getmek ıcın dagıldık taksıye bınmek ıcın meydana yur
113
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İlk Defa -
Ben 16 arif 18 yaşlarında idik.Ben henüz çinselliği tanımıyordum. Birgün arif ile birlikte yazlıklarına yüzmeye gittik. Yazlıkta bizden
201
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Koy Hayati Halam 1
Selam sevgili ensestciler daha onceleri hep hikayeleri okumakla gecistirdim ama bende dayanamadim ve eskiden kucukken basimdan gecen bir olayi anlat
649
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Harika Yengem 1
Merhaba daha önce yengemi tanıtmıştım şimdide nasıl siktiğimi anlatayım..... izmirde işim çıkmış ve onuda yanıma çağırmıştım.. kendi işi olduğu için
278
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Teyzem Ve Kızını
|ogünü h,ç unutamıyorum ailem dışarı gitmişti bende teyzemlerde kalıyordum ilk gün sabah kalktığımd teyzem odayı topluyordu bende onu izliyordum gceli
227
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Komsunun Karisi
Komsunun karisi............. slm millet isterseniz inanin ister inanmayin tam bir iki sene önce yani basimiza yeni komsular tasindi evli 35 yaslarind
507
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Soue Lee
40 yaşlarında dublex evi ve yeterince birikimi olan ve çağdaş yaşamayı seven biriyim. yakın bir dostum aradı. sevgilisi ve sevgilisinin aynı evde otur
96
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Analı Kızlı
Merhaba okurlar arkadaşım ve ben mahalledeki bir kızdan çok hoşlanıyorduk aslında arkadaşım annesine ilgi duyuyordu bende kıza kızın adı sinem di dip
142
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bilinmeyen Kiz
Bilinmeyen Kız Tekrardan merhaba. Bu sefer size hiç tanımadığım bir kızla olan ilişkimi anlatacağım. Bu olayda neredeyse tecavüze uğradım diyebilirim
126
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kime Niyet Kime Kismet
Kime niyet kime kısmet meraba size başımdan geçen güzel bi anımı anlatacağım. lafı fazla uzatmadan başlayayım. evden hava almak için sahile doğru yol
123
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yiğenim
Slm ben 18 yaşındayım bundan 5 yıl on ce ben yiğinle yaşamış olduğum bir hikayeyi olatacağım bir gun damdaydık yığenim gelsikişelim dedi
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İlk Erkeğim Sonunda Sikti
İlk Erkeğim Sonunda Sikti 32 yaşında 178 cm boyunda 65 kg buğday tenli, yuvarlak kalçalı, ince belli, kadınlara karşı aktif erkeklere karşı pasif o
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Acimasız kızlar Am sikiş hikayeleri
Acımasız Kız.. Bir kızla bir bahise girmiştik.Bahisi o kazanırsa bana dilediği gibi her şeyi yapmakla serbestti.Bende onu bağırtana kadar sikecekti
237
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Küçük Orospular
Slm arkadaşlar bundan bir ay önce başımdan geçen bir olayı anlatayım benim oturdugum yer bir site sitede oturduğum aptmanda bir aile oturuyordu bunlar
860
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Pelinin Zor Ani
Bir gün komsumuzun k1z1 evde tekti bizimkilerde il disina ciktilar .. onlarda kaliyorum annesi ak_ama eve gelce k1za zaten bitiyorum okuldafalan hep t
202
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Azgın Aşkım
bu olay başımdan 2 hafta önce geçti.daha önce, bir gece nette tanıştığım bayanla aramda geçen gerçek hikayedir. ben BURSA da yaşayan 35 yaşında sporti
78
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
annesini mutfakta sikiyor sikis filmi izle
Ben seda. 17 Yasindayim. 172 Boyundayim ve mükemmel denilecek diklikte ama orta-büyük gögüslere sahibim. Kalçalarim yasitlarima göre normal oranda. Bi
1098
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kız Arkadaşım
KIZ ARKADAŞIM  slm ben aykut size başımdan geçen ve hiç unutamadığım bir olayı anlatacağım ben 22 yaşında askerden yeni gelmiş ve sex se hasret
66
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Cadı Kübra 5 - Babamın Sınavı
Cadı Kübra 5 - Babamın Sınavı selam ben yine cadı kübra hikayelerimizi size aktarırken bi konuda bişi sölicem yok beni msn ne ekle yok senle tanışm
806
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Otobusten Yataga
Otobüsten Yatağa Geçen günlerin birinde yaşadıım bi olayı anlatayım.Önceki zamanlarda yengemin 3 kişi tarafından nasıl sikildiini görmüş biri olarak
119
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online