Reklami kapat

yaslı turk erotik

Etiketi

yaslı turk erotik yasli_turk_erotik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Aşkım Ablam
|her zaman gittiğim evli birisiydi. bi gün bi film aldım seyretmeye başladık.sonra sana bi sürprizm var dedi. merak ettim. ama gözlerini kapa dedi. ka
201
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
GENÇLE
tanıişmamız bir yerde otururuken oldu cocuk bilgisayar bilgisi varmı bende o arada benimde bilgisayarımın bir kaç ayar ihtiyacı oldugunu soyledim yapa
157
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yengem Ve Annesi
O gece bitecek gibi değildi,amcam nöbetçiydi salak yengem ve annesiyle ayrıca yeğenimle bas basa kalmıştım, Sıkıntıdan patlıyordum,tek tesellim yengim
327
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Lobideki 45lik Sexy Bayan
Lobideki 45lik Sexy Bayan sizlere lise yıllrında başımdan gecen ilginc bi anımı paylaşmak istiyorum. maddi durumum iyi olmadığ icin akşamları caycı
619
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Körpenin Amı Harika
|merhaba ben evli 32 yaşında sikişmeyi aşırı seven sapık biriyim olay geçen yıl oldu çalıştığım yerde arkadaşımın tayını mersine çıktı yalnız okuyan 1
154
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Çamlıktan Gelen Çığlıklar
Ben İlhan esmer yakişikli bİr türk evladiyim.emİneyle yaptiğimiz çamlica maceralari bütün sinifin dİlİndeydİ artik emİnenİn nami tüm okulda yayilmişti
120
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Okumayin Sakin
Okumayin Sakin Selamun aleykum…Nasilsiniz Gardas eyimisiniz?ben simdilik iyiyim size basimdan gecen bir sikis hikayesi anlaticim..Bigün elazigi
531
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
DONDURMA HOCAM
|BEDEN DERSİ BAŞKANIYDIM BEDEN ÖGRETMENİ İLE BEDEN ALETLERİNİN OLDUGU ODAYA GİRDİK HOCAM BİRDEN İÇİN O SEXSİ BADİSİNİ CIKARTI ARDINDAN SUTYENİNİ CIKAR
162
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yok Böylesi!!
Slm arkadaşlar ben musti 17 yaşındayım sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bizim sınıfta bi kız vardı bi ara arkamda otururken hep altı
337
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Koca Gotlu Teyzem
Koca Götlü Teyzem..! Ben 25 yaşındayım. Şu anda izmir de oturuyorum ama olay iztanbulda ve 2 sene önce geçti. Ben küçükkende teyzemi çok beğenirdim
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Dayımın Gelini
Ben hasan antepliyim.18 yasındayım.lafı fazla uzatmadan konuya girmek istiyorum.bir gün dayımların evine gitmiştim.dayımın gelini fatoş eliyle oturd
380
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
baldız ebru ile banyoda sex
Merhaba Arkadaşlar ben Yusuf Yalovadan Size anlatacağım bu ikinci hikayem de Yalova da geçmektedir.Ayrıca bu hikayeyi kendi kendime düşünmeye başlasam
3224
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Külodunu Çıkarttım
17 yaşındayım. bizim sınıfta gonca diye bir kız vardı. aram da iyiydi. ona hafif sapıklık yapardım. bir gün konu açıldı, şaka amaçlı benimki seninkini
0
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Hiç Aklıma Gelmezdi
merhaba ben izmirde yaşıyorum evimiz müstakil olduğu için hırsızlara karşı korumuak için bir köpeğimiz vardı adı tango ve bir alman kurdu idi ve ben g
855
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Hala Kizini Evde Sikstirirken
Hala Kızını Evde Sıkştırırken! lafı gevelemeyi sevmem hemen anlatayım ne dersiniz? bir gün halamlara gitmiştim.içeri kalabalıktı boş yer yok denecek
2309
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ablamin Sutun Gibi Bacaklari
Ablamın Sutün Gibi Bacakları... Ablamla aramızda 2 yaş var boyu 1.78 da 90-60-90 ölçulerinde bacaklarında birZevce da kaç tane damla varsa hemen tık
841
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
İlk Defa Ali Sikti
Slm. Ben 28 yaşında beyaz tenli 1.80 boyunda güzel kalçalı bir gayim. Anlatacağım olay daha çok yeni oldu. Bir akşam arkadaşım ali ile bizim eve gitti
353
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Sahender&ozlem Kardesler
Ogun evde yanlız baslarına oturuyorlardı.Bende balkondan onlarfı izliyordum.Birde baktım ozlem vcd ye bir cd koydu.izlemeye basladılar sahender ablası
310
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
METiNiMi COOOOK SEViYORUUUM
METİNİMİ ÇOOOOK SEVİYORUUUM!!!!! Çok uzun süredir size anılarımı anlatamadım... Dolayısıyla anlatmak istediğim çok şey var size anlatmak istediğim...
202
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
AYTENiN GoTu
AYTENİN GÖTÜ Merhaba ben okan 20 yaşındayım esmer biriyim.yengemle başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum size.Yengemin isimi Ayten 25 yaşında 100-6
375
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online