Reklami kapat

zorla gerçek tecavüz izle porno

Etiketi

zorla gerçek tecavüz izle porno zorla_gercek_tecavuz_izle_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
OĞLUM 1
Adım Çiğdem, güzel ve genç bir kadınım. Erken evlendiğim için boyum kadar oğlum var 22 yaşında. Üniversiteye gidiyor. Kızım daha küçük 13 yaşında .
13407
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
KOMsUMUZ HULYA Ve ANNESI
KOMŞUMUZ HULYA ve ANNESI Ben adana dan şehmuz neyse fazla uzatmayalım hemen konuya gırelım bızım alt komşumuzun kızı hulya çok guzeldı ve benı delı e
179
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Konyada
selam arkadaşlar size başımdan gecen çok olay var ama en güizelinianlatmak istiyorum gerçibenim içim hepsi de çok güzel ama neysekonyanın x ilçesin de
170
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Çocuk Bakıcısı Meral
Çocuk Bak?c?s? Meral Asl?nda bu tür ?eyleri yazmak ne kadar do?ru bilmiyorum ama yaz?lan pek çok hikayeyi okuduktan sonra yazmaya karar verdim.E?im
620
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Neslihanın Kölesi 4
Neslihan sırtımdan ayaklarını indirirken annesi Hülya Hanım da salondan dışarı çıktı. Ayakkabıları ve çıkardığı çorapları hala yerde duruyordu. Ben ne
106
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Yarrak Askina
Yarrak Aşkına... Herkese merhabalar;Bu seferki hikayemde Kadikoy`de arkadasimi beklerken beni alan yakisikliyla basimdan gecenleri anlatacagim. Valla
414
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
En Yakın Arkadaşım Arzu
Gece yarısıydı, arkadaşlarımla geldiğim Antalya’daki otel odasında ile sohbet ediyorduk, balkonda içkilerimizi almış dedikodu yapıyor bir yandan da u
147
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kuzenim Azınca
merhaba ben bu siteye yaklaşık 3 aydır giriyorum ve çok da hoşuma gitti. bu siteye iki adet başımdan geçmiş olayı yazdım. simdi size yine başımdan g
453
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Köydeki Günler
Kışları okula gider yazları köylerde durumu iyi ailelere parayla hizmetçi olurdum.yaşım 17 civarındaydı babam yoktu durumumuz iyi olmadığından yaz baş
250
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Annemmmm
annemmmm slm ben timuçin ben size bundan 2 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatacam. 28 şubat günü 2 arkdaşımla porno filim aldık ve bize izleme
239
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
36 Yaşındaki Halam
Size başımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum bundan iki yıl önce istanbulda halamlarda yatıya kaldığım gece her şey başladı. Halamlarla beraber yem
441
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Annem Ve Teyzem 2
Teyzem caner şu seks dergilerinden alıp gelsene bir kaç tane Ben naapcan dergiyi Teyzem hani vibratör alıcaktık ya Ben eee Teyzem o dergilerden ad
3840
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Amcamın Kızıyla
slm ben recep ben 20 yaşıma kadr milli olmadım.taki o güne kadar:benyine evde bir gün ihtiyacımı gidermek içi porno seyrediyordum anahtarımı kapıdaunu
255
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bedis Yengemi Sonunda Siktim
Bediş Yengemi Sonunda Siktim Dayımın eşi yengem çok güzel,seksi biridir.Eskiden beri onu sikmek istemişimdir.Onu gizli gizli gözetlemeye bayılır,onu
221
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Bakire ELiF
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında bir gencim bnm elif adında bir sevgilim wardı onu çok seviyordum aklımın ucundan onu sikmek geçmiyordu 2 yıldan beri onl
225
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
SEVGİLİM VE ANNESİ
HERKESE MERHABA,BEN AKIN 24 YAŞINDA OLDUKÇA YAKIŞIKLI VE ÇOK ÇEKİCİYİM. İZNİNİZLE BENDE HİKAYEMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM SEVGİLİM MELTEMLERE HER
370
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Donemedi
Dönemedi Yeni actığım ofisimde çelıştırmak için bir bayan eleman aramaya başladım gelen giden derken birisini işe aldık benim için fiziği felen öneml
191
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
ChatLeZBrSBeBeG
Chat-LeZ-BrS-BeBeG Merhabalar ben bursadan bebeg sizlere daha oncelerıde yazmıstım ama bayağı bı uzun zaman oldu sızlere yazmıyalı fakat bu uzun zama
127
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Kolejli Burcu
Kolejli Burcu Selam millet. Beni daha önce şeyma ile yaşadıklarımdan hatırlıyorsunuzdur. Bu sefer de size orta okulda başımdan geçen bir olayı anlata
106
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye
Ah Yenge Ahhhh
Merhaba ben burak benimle sizin le paylaşmak istedigim şeyler var neyse .. benim bir yen gem var gorsenız siz oldugunuz yerde bosalırsınız amcamda t
453
sex hikaye ,erotik hikaye,sikiş hikaye


 

Aşk hikayeleri : Erotik hikayeleri : +18 hikayeler : Birebir hikayeler : Yasal hikayeler : Kısa hikayeler : Komik hikayeler : Ulaşım hikayeleri : Yaşlı olgun hikayeler : üniversiteli hikayeleri : Bakire hikayeleri : Ensest hikayeleri : Genel hikayeler : Grup hikayeleri : Lezbiyen hikayeleri : Gay seks hikaye :

online